Nowa usługa - zamów e-receptę przez naszą e-rejestrację
Ostatnia edycja: 15 / 10 / 2024
Zapraszamy do skorzystania z nowej usługi w naszej e-rejestracji - od teraz możesz zamówić receptę na swoje stale podawane leki !
Aby zamówić receptę należy:
- Zaloguj się na swoje konto w e-rejestracji https://erejestracja.przychodniaszkolne.pl/
- Otwórz panel pacjenta.
- Z lewego menu wybierz "Zamów receptę".
- Wybierz interesujący Cie termin.
- Naciśnij przycisk wyszukaj aby pobrać z bazy danych listę swoich stale podawanych leków.
- Wybierz które leki potrzebujesz.
- Jeżeli lista zamawianych leków jest prawidłowa, naciśnij przycisk "Zatwierdź leki"
Po potwierdzeniu zamówienia, lekarz otrzyma twoje zlecenie.
W momencie wystawienia e-recepty przez lekarza, otrzymasz SMS/E-mail informujący o nowo wystawionej recepcie (należy mieć uzupełniony swój numer telefonu i adres email w portalu pacjenta https://pacjent.gov.pl/).
Aktualnie zamówione recepty są widoczne w zakładce "Zamówione recepty" - tam można anulować bieżące zamówienia.
Wystawione recepty są widoczne w zakładce "Wystawione eRecepty".
Uwaga:
Jeżeli na liście stale podawanych leków nie widzisz swoich leków, skontaktuj się z nami przez email sprawdzić czy leki są oznaczone jako stale podawane lub czy konto zostało poprawnie zweryfikowane.